У разі якщо споживач виявив недоліки товару, він цілком може пред’явити вимоги про його заміну. Представник компанії зобов’язаний замінити таку продукцію відповідно до закону негайно або ж після додаткової перевірки. При цьому при заміні гарантійний термін повинен обчислюватися заново від дня передачі товару покупцеві. Також, якщо продукція замінюється на таку ж модель, то перерахунок ціни не проводиться. У разі повернення коштів, гроші будуть повернуті у встановлені законом терміни й в тій формі, як і здійснювалась оплата за покупку.

На всю продукцію, яка надається на сторінках сайту ПП Наіс-Н поширюється гарантія, згідно із законодавством про права споживача.

ПРАВИЛА ПРОДАЖУ

  • за фактом отримання замовлення клієнт повинен перевірити зовнішній вигляд і комплектацію товару;
  • замовник має можливість відмовитися від замовлення протягом часу, встановленого законодавством, з моменту її передачі;
  • повернення замовлення здійснюється за адресою компанії в робочі дні.

Повернення товару можливе тільки в тому випадку, якщо був збережений товарний вигляд та споживчі властивості, і він не був у використанні. Вартість покупки повертається відповідно до способу її оплати не пізніше десяти днів, після того, як покупець пред’явив свої вимоги. Для обміну і повернення буде потрібно мати при собі документ, що посвідчує особу, і чек. Обмін і повернення товару неналежної якості здійснюється в рамках чинного закону.

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Ми завжди йдемо назустріч клієнтам, проте повернення продукції можливо лише при виконанні наступних умов:

  • якщо зберігся касовий чек або накладна;
  • якщо збережені заводські пломби та захисні плівки;
  • якщо немає пошкоджень і подряпин, і слідів експлуатації;
  • якщо збережена повна комплектація товару.

Щоб повернути товар неналежної якості, потрібно мати при собі чек або накладну, спеціальний акт про непридатність товару, гарантійний талон, повну комплектацію продукції й письмову заяву на обмін товару або повернення грошових коштів.

ЩО ТАКЕ ТОВАР НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Це продукція, яка має суттєві недоліки, і це підтверджується висновком сервісного центру від виробника.

У ЯКИХ ВИПАДКАХ НЕ МОЖНА ПОВЕРНУТИ ПРОДУКТ

Якщо товар належить до переліку продукції, що не підлягає обміну, згідно з постановою Кабінету Міністрів, або ж покупцем не були дотримані умови щодо гарантійного листа та інструкції.