Усвідомлюючи, наскільки важлива для клієнтів оперативність постачання протипожежного обладнання та систем протипожежного захисту, компанія Наіс-Н розробила зручний і простий алгоритм співпраці, який дозволяє уникнути будь-яких затримок та непорозумінь.

Співробітники фірми починають обробляти заявки відразу після їх оформлення замовником телефоном або в електронному вигляді. Маючи склади, підприємство зберігає запас популярного товару, а якщо в наявності немає конкретного екземпляра, то менеджер обов’язково повідомить покупцеві приблизні терміни доставлення, і уточнить всі важливі деталі телефоном.

Умови оплати та доставляння обговорюються з кожним клієнтом індивідуально. Великі обсяги продукції з каталогу ми готові доставити своїм коштом. При отриманні замовлення, потрібно при собі мати документ, що посвідчує особу одержувача.

ЯК МИ ПРИЙМАЄМО ЗАМОВЛЕННЯ

Телефони для зв’язку в Україні: +38 (097)40-832-03, (099)64-377-79, (093)49-814-99.

Час роботи: з 9 до 18.00.

Вихідні дні – субота і неділя.

Залишати замовлення пропонуємо через «Кошик».

УМОВИ ДОСТАВКИ ПО УКРАЇНІ

  • Новою поштою (доставлення вогнегасника через Нову пошту неможливе);
  • Делівері;
  • Інтайм;
  • САТ;
  • адресна доставка по Києву;
  • самовивезення зі складу (після попереднього узгодження).


За допомогою доставляння Новою поштою, можна отримати продукцію навіть у віддалених куточках України. Ми оформимо всі необхідні папери та узгодимо дату постачання перед вирушенням товару.

Послуга доставляння оплачується замовником при отриманні продукції, відповідно до тарифів обраного ним перевізника. Номер накладної повідомляється електронною поштою або смс.

Відвантаження здійснюється в день оплати або на наступний день. Час доставляння становить один-два дні.

ЯКІ ІСНУЮТЬ ВАРІАНТИ ОПЛАТИ В КИЄВІ

  • оплата готівкою або через термінал;
  • оплата банківськими картами через інтернет;
  • безготівковий розрахунок для юридичних осіб.

Після оформлення замовлення надсилається рахунок-фактура, який можна буде оплатити з рахунку фірми або в касі банку. Для юридичних осіб документи надаються разом з товаром.

Відвантаження та доставляння замовлень, котрі були сплачені за безготівковим розрахунком, здійснюється тільки після того, як надійшли кошти на рахунок нашої компанії.

Оплата платіжними картами можлива на сторінках сайту. Отримати товар, оплачений таким способом, може лише той клієнт, на якого було оформлене замовлення, тому при отриманні продукції, потрібно показати паспорт.

Додаткова інформація: при отриманні товару обов’язково перевірте його цілісність, відповідність, комплектацію та моделі. Повернення продукції можливо виключно в рамках законодавства України відносно захисту прав споживачів. Детальну інформацію про співпрацю можна дізнатися за контактними телефонами:

+38 097 408 32 03

+38 099 643 77 79

+38 093 498 14 99